Regionaal Ondersteuningsteam Jeugd
Hieronder vindt u een aantal aanknopingspunten voor waar u met een vraag terecht kunt.
Per e-mail:
Regionaal Ondersteuningsteam Jeugd
Algemene vragen
Voor vragen over het inhoudelijke proces van diagnostisering, hoofd- en onderaannemerschap tot resultaat – neemt u contact op met het Regionaal ondersteuningsteam of direct met uw contractmanager.
Voor algemene vragen over financiën en administratie, neemt u contact op met het Regionaal ondersteuningsteam. Denk aan administratieprotocol, berichtenverkeer, gebruikersbeheer, etc.
Vragen over individuele casussen
Voor zorginhoudelijke vragen over een cliënt, neemt u contact op met het lokale team van de betrokken gemeente.
Voor administratieve vragen rond een specifieke individuele casus, neemt u contact op met de backoffice van de betrokken gemeente. Denk aan vragen over cliënt gebonden berichten (bijvoorbeeld of het verzoek om toewijzing goed is ontvangen) of het perspectiefplan.
Soms is het mogelijk dat een wettelijke verwijzer, ((huis)arts, GI, lokale team) en de gecontracteerde jeugdhulporganisatie het niet eens kunnen worden over de best passende hulp voor een gezin. In de factsheet Escalatieroute staan de stappen opgesteld die de verwijzer en jeugdhulporganisatie dan kunnen doorlopen.
Zorgmail voor privacy gevoelige informatie
Aanbieders die privacy gevoelige informatie willen delen, kunnen gebruik maken van het beveiligd e-mail adres (ofwel zorgmail) zorgomregioamsterdam@zorgmail.nl.
Let op: de Zorgmail kan alleen gebruikt worden als u als aanbieder ook bent aangesloten op Zorgmail. Het werkt niet vanuit Outlook, Gmail of andere emailextensies.
Voor vragen over lokale inkoop per gemeente, verwijzen we u graag door naar de desbetreffende gemeente.